orimligt

Alla inlägg den 28 april 2013

Av Amanda ♥ - 28 april 2013 12:47

Hej igen! Jag kommer inte blogga mer idag för nu blir det kalas..Bajj bajj! Ps. Jag köpte mustasch örhängen igår när jag var och shoppade med A-L-L-A! :3


 


/Amanda

Av Amanda ♥ - 28 april 2013 12:44

En liknande sån här header kostar: 1 present från önsken
 

Om jag frågar om nån vill ha en header får de den gratis.. men om de frågar så får de "betala". Och jag frågade om Maja+1 ville ha en header. Och det ville hon så hon fick en!  


Av Amanda ♥ - 28 april 2013 11:13

HEJ! NU ÄR JAG 11 ÅR OCH VET NI VAD?! BLOGGEN FYLLER OCKSÅ ÅR I DAG.. FAST 1 ÅR. JAG VILL SÄGA TACK TILL ALLA NI SOM HAR LÄST BLOGGEN OCH JAG HOPPAS ATT NI FORTSÄTTER ATT LÄSA!JAG HAR FÅTT 4/5 PRESENTER NU PÅ MORGONEN. JAG TYCKTE MEST OM EN TAVLA MED A-L-L-A PÅ SOM MAMMA OCH PAPPA GAV MIG. TAAAAAACK! <3 SEN KLOCKAN 1 KOMMER MORMOR, MORFAR, FARMOR, FARFAR OCH CHARLOTTA. KUSINERNA KUNDE TYVÄR INTE KOMMA MEN DET SPELAR INTE SÅ STOR ROLL DET VIKTIGASTE ÄR ATT NÅGON KOMMER.JA DET SKA BLI JÄTTE, JÄTTE KUL. OCH SEN NÄSTA LÖRDAG SÅ SKA JAG HA PYJAMASPARTY (A-L-L-A ÄR BJUDNA) OCH DET SKA OCKSÅ BLI JÄÄTTE, JÄTTE KUL! :* JAG VILL TACKA ANNASÅSEN (PÅ MSP) FÖR DEN FINA PRESENTEN HON GAV MIG, ETT SKÄGG. SOM JAG HADE ÖNSKAT MIG RÄTT LÄNGE.OCH NINNSAN123 (LINNEA xd) FÖR DEN JÄTTE FINA ARTBOOKEN TILL MIG. JAG BÖRJADE GRÅTA - GLÄDJE TÅRAR OFC!.. JAG ÄLSKAR DEJ LINNEA. <33


 

/11åringen.. c:  

Meny ♥

Välkommen till min blogg ♥

 

Hej! Jag heter Amanda och är född 2002. ♥ Jag älskar att vara med kompisar, skratta - vilket jag gör ganska ofta (åt typ vad som helst), att fota, redigera bilder, dansa, sjunga och lyssna på musik. Jag hoppas ni gillar min blogg och fortsätter att läsa den! ♛

                             

Kategorier ♥

Frågafrågafråga ♥

51 besvarade frågor

   

Kalender ♥

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år ♥

 

Omröstning ♥

Hur ofta är du inne på min blogg? x)
 Varje dag
 Nästan aldrig
 Så ofta jag kan
 Det är första gången

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Arkiv ♥

Länkar♥

Besöksstatistik ♥

Black Moustache






Ovido - Quiz & Flashcards