orimligt

Alla inlägg den 26 april 2013

Av Amanda ♥ - 26 april 2013 16:21

Hej! Imorgon ska jag och A-L-L-A shoppa. Vi ska köpa en sak som alla ska ha. Alltså alla ska köpa samma sak och man får såklart köpa andra saker också! Jaja, ni fattar förhoppningsvis vad jag menar.. Det ska iaf bli jätte kul. :3 Jag ska köpa: Godis, coola tröjor/t'shirtar och den där saken som alla ska ha. Och kanske nåt mer, om jag hittar nåt jag verkligen vill ha. xd Vi ska äta på Mcdonalds, Burger king eller nåt annat place som ligger där. Jag orkar tyvär inte ta bild på alla uppdateringar på msp för det kommer ta jätte lång tid att ta bild på allt. Så jag kan berätta istället! Äääähm.. Ny bakgrund (lila), nytt vip, vännerna som typ står där nere (ni fattar nog) gör poser... killarna håller typ händerna i sidorna eller vad man nu säger och tjejerna gör en pose, nya saker i designstudion, nytt tema (namn: Msp birthday... msp fyllde typ år igår eller nåt. Så när man loggade in fick man en present) och sen tror jag inte att det var nåt mer, det får ni kolla själva. :'D


/Amanda

Meny ♥

Välkommen till min blogg ♥

 

Hej! Jag heter Amanda och är född 2002. ♥ Jag älskar att vara med kompisar, skratta - vilket jag gör ganska ofta (åt typ vad som helst), att fota, redigera bilder, dansa, sjunga och lyssna på musik. Jag hoppas ni gillar min blogg och fortsätter att läsa den! ♛

                             

Kategorier ♥

Frågafrågafråga ♥

51 besvarade frågor

   

Kalender ♥

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år ♥

 

Omröstning ♥

Hur ofta är du inne på min blogg? x)
 Varje dag
 Nästan aldrig
 Så ofta jag kan
 Det är första gången

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Arkiv ♥

Länkar♥

Besöksstatistik ♥

Black Moustache






Ovido - Quiz & Flashcards