orimligt

Alla inlägg den 11 april 2013

Av Amanda ♥ - 11 april 2013 14:21

That's me.   

 

Så ***** synd att den inte kan röra sig nu! Det funkade ju när jag kollade på den förut... Hoppas ni har en bättre dator än jag så att ni kan se den röra sig.  

 

Sååå sant :3

  

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH! Ja...  

 

Mamma: - Haha...

Jag: - HAHAHAHAHAHAHHAAHHAHAAHAHAHAH! c:

 

Sant o.o

  

Inte så sant... men bilden var så rolig! :'D

Did I ask you yo speak?!  


/Amanda     

Av Amanda ♥ - 11 april 2013 14:14

Tjabba, tjena, hallå! Det är nytt tema. c:

 


Jag tycker det är väldigt coolt med mycket färg och så! Och därför gillar jag också detta temat. 


/Amanda

Av Amanda ♥ - 11 april 2013 13:52





Hej! Har nyss kommit hem från skolan. cx Sista lektionen var SO. Vi håller på och jobbar med Vikingatiden... Och det ända jag skulle göra var att visa min, Linneas, Tobias och Julias saga. Så jag räckte upp handen, men Erika (våran lärare) kom inte. Så jag började byta bakgrundsbild ~vi har skoldatorer - om du inte redan visste det~ och jag bytte till en mustasch bild. Den kan du se där nere. xD Och sen ändrade jag skrämsläckare och skrev Mustascher <3. Lite senare frågade Erika mig vad jag gjorde och så sa jag att jag väntade på henne och så frågade hon vad jag hade gjort hela lektionen... då svarade Louise och några andra åt mig och de sa så här: Hon lär sig om mustascher!  Nu ska jag logga in på msp. Om du vill chatta är det bara att skriva!  

 

/Amanda


Meny ♥

Välkommen till min blogg ♥

 

Hej! Jag heter Amanda och är född 2002. ♥ Jag älskar att vara med kompisar, skratta - vilket jag gör ganska ofta (åt typ vad som helst), att fota, redigera bilder, dansa, sjunga och lyssna på musik. Jag hoppas ni gillar min blogg och fortsätter att läsa den! ♛

                             

Kategorier ♥

Frågafrågafråga ♥

51 besvarade frågor

   

Kalender ♥

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år ♥

 

Omröstning ♥

Hur ofta är du inne på min blogg? x)
 Varje dag
 Nästan aldrig
 Så ofta jag kan
 Det är första gången

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Arkiv ♥

Länkar♥

Besöksstatistik ♥

Black Moustache






Ovido - Quiz & Flashcards