orimligt

Alla inlägg under februari 2013

Av Amanda ♥ - 21 februari 2013 16:58

Hejj! På Fredag (Imorgon)/Lördag ska jag kanske sova över hos Linnea!  Och nyss gick jag in till Beachen på Msp... Och sa om jag får en auto får du en. Så var det en tjej som sa att jag ljög. Så gav jag bort en auto helt gratis istället, jag vet inte varför men det kändes liksom.. rätt!   


/Amanda

Av Amanda ♥ - 21 februari 2013 16:28

Hej!   Jag tänkte börja med Veckans moviestars. Och jag kommer att lägga upp de varje Torsdag eftersom det är Torsdag idag! Så.. här är veckans :


   


Vellis som är i level 16: Är superduper snäll! Ge henne autos och presenter!!! <33  

Astrids som är i level 17: Är rätt snäll! (Jag har inte chattat med henne så mycket, men..) Ge henne autos och presenter!!! <33  


/Amanda

Av Amanda ♥ - 21 februari 2013 15:49

Hej!   Just nu är det ju gratis att hajpa och vara med i rampljuset! Så därför har jag gjort både och. Bra va? Då kanske jag få ännu fler snälla läsare (Som ni :'D).. Najjs!  





      


/Amanda

Av Amanda ♥ - 21 februari 2013 15:00

Hejj! :'33 Imorgon ska klassen till Universeum.  Det ska bli ganska kul. Förra gången vi var där så bestämde min fröken vilka grupper man skulle gå i när man hade fritt, men den här gången ska vi välja! Jag hoppas att jag får gå med A-L-L-A! För om Erika (Fröken) bestämmer att man bara får gå 2 och 2 eller 3 och 3 så blir jag ledsen... Men om man bara får gå 2 så tror jag att jag går med min super agent! Linnea!.. Fast det blir ändå inte samma sak som att gå med A-L-L-A för om man går alla tillsammans så kan man göra mycket mer saker och prata mycket mer. Men det går nog bra om jag går med Linnea om man ska gå 2 och 2! Eller så blir vi helt galna och utkastade!  Nejj, så galna är vi nog inte!   Hoppas jag..  :'DD     


 


/Amanda

Av Amanda ♥ - 20 februari 2013 17:26

Här är min favorit bild, på mig (En av de iallafall):


 

Söööt va?  


/Amanda



Av Amanda ♥ - 20 februari 2013 17:23

Hehe nu är jag gift och ihop med mio$ igen! Han gjorde slut förra gången för att han trodde att jag inte var inne mycket... Jag är ju inne varje dag!  Är i hans rum:



 


/Amanda



Av Amanda ♥ - 20 februari 2013 16:51

HEJ! JAG ÄR ÄNTLIGEN I LEVEL 13!!!!!!!!!!!!!!! ETT STORT TACK TILL ALLA SOM HJÄLPT OCH ETT EXTRA STORT TACK TILL fanny12344321 SOM GAV MIG EN HÄLSNING! JAG ÄLSKAR ER SUPER MYCKET!.. NI ÄR DE BÄSTA VÄNNERNA SOM JAG KAN FÅ!  


(Ps. Alla ger fanny12344321 autos och presenter nuuuuu! Om ni vill asså för hon är super snäll <3)


 


 


 


/En suuuuuuuuuupeeeeeeeerglaaaaaad Amanda!!!!!

Av Amanda ♥ - 20 februari 2013 14:51

På nästan varje mattelektion så får vi använda våran skoldator! Och då får vi gå in på en hemsida: mattemastaren.se och jag och Linnea chattar där man ska skriva svaret! Såklart att vi jobbar också men om vi vill säga nåt så skriver det där. Smart va?!  Förlåt för det här korta inlägget men jag hade inte så mycket att skriva om.. liksom.


/Amanda

Meny ♥

Välkommen till min blogg ♥

 

Hej! Jag heter Amanda och är född 2002. ♥ Jag älskar att vara med kompisar, skratta - vilket jag gör ganska ofta (åt typ vad som helst), att fota, redigera bilder, dansa, sjunga och lyssna på musik. Jag hoppas ni gillar min blogg och fortsätter att läsa den! ♛

                             

Kategorier ♥

Frågafrågafråga ♥

51 besvarade frågor

   

Kalender ♥

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år ♥

 

Omröstning ♥

Hur ofta är du inne på min blogg? x)
 Varje dag
 Nästan aldrig
 Så ofta jag kan
 Det är första gången

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Arkiv ♥

Länkar♥

Besöksstatistik ♥

Black Moustache






Ovido - Quiz & Flashcards