orimligt

Alla inlägg under februari 2013

Av Amanda ♥ - 17 februari 2013 12:57

Hej det skulle uppskattas väldigt mycket om du hjälpte mig till level 13! jag har bara 14.000 fame kvar nämligen!!! Det skulle verkligen vara supersnällt om du hjälpte mig! Det skulle vara jätte kul att levla idag, vilket jag nog kommer göra. Eftersom jag har så himla bra vänner irl och på Msp! Älskar er 4-ever.  


 


Och jag köpte fame booster på just nu så då går det ju fortare!

 


/Amanda


Av Amanda ♥ - 17 februari 2013 12:52

När man spelar ett sånt där Arkad spel så hackar allting runt omkring själv den där fyrkanten. 

 


Och här är A-L-L-A T-shirten! Förlåt att den blev på sidan men jag orkade faktiskt inte fixa det! Men visst är den fin?! Jag älskar den och jag hoppas att Amanda, Linnea och Louise också gör det!  

 

/Amanda

Av Amanda ♥ - 17 februari 2013 12:40

Hej! Min förra video som jag la upp hade ju inget ljud... Men det har de här:



 


 

/Amanda


Av Amanda ♥ - 16 februari 2013 12:12

Hej! Jag tycker det här är rätt läskigt:

 

Liksom moviestaren som ska stå där är ju inte där! Du måste börja jobba bättre moviestar! Du får ju ingen lön för att inte stå där!   När jag såg det så kom jag på en sak jag tänkte: Jag vet! jag ska göra en "skämtbild". Hoppas den blir bra... Och nu skulle jag relogga och så hade jag också försvunnit:

 

Läbbigt xD Ska börja med "skämtbilden" nu!


/Amanda

Av Amanda ♥ - 16 februari 2013 12:07

Tycker ni att jag kan förbättra min blogg på nåt sätt? Typ ha veckans moviestar, video, blogg eller nåt sånt? Kommentera då! Jag blir bara glad av förbättrings och andra kommentarer. Eftersom det här var ett viktigt inlägg gjorde jag texten i rött...   


/Amanda

Av Amanda ♥ - 16 februari 2013 11:47

Hej! För typ 10 minuter sen så dansade jag runt i min ap pyjamas i mitt rum till låten Check It out! Jag älskar ju att dansa det är typ min passion (Stavning???).Idag tänkte jag kanske ringa Louise, Amanda och Linnea är fortfarande inte hemma så då kan vi inte leka A-L-L-A (För er som inte vet det så är det typ våran klubb A-L-L-A = Amanda, Linnea, Louise och Amanda...) Så jag kanske ringer Louise.  På Alla--dag var jag med min moster och Simon på Världs kultur museet och de hade nåt tema, jag vet inte riktigt hur jag ska förklara det här... Jag gjorde iallafall en T-shirt. På T-shirten står det A-L-L-A jag blev faktiskt riktigt nöjd! Jag ska ha på mig den på Måndag jag kan lägga ut en bild på den sen <3 det finns en bild som jag har lagt upp på instagram så jag kan lägga upp den via mobilen lite senare. Och sen på kvällen på alla hjärtans dag så fick jag en marabou choklad kaka av Alexander! Igår köpte jag var sin present till Amanda, Linnea, Louise och Alexander som de ska få på Måndag när skolan börjar. Jag kan tyvär inte berätta vad det är för tänk om nån av de liksom läser bloggen...


/Amanda

Av Amanda ♥ - 15 februari 2013 12:28

Tjabba! Jag längtar tills jag inte är vip längre. Jag ska se hur många av mina vänner som bara är vän med mig för att jag är vip! Och så verkligen älskar jag ovip profilen eller vad man ska säga!  Så här ser ju vip "profilen" ut:

 


Och så här ser ovip "profilen" ut:

 

Jag tycker att ovip "profilen" ser mycket mer cool ut! Men vip "profilen" är ju också ganska snygg/cool men på nåt sätt så tycker jag det känns coolare att inte vara vip!   


/Amanda

Av Amanda ♥ - 15 februari 2013 12:03

Har bytt profilbild till min gamla, igen!   


/Amanda

Meny ♥

Välkommen till min blogg ♥

 

Hej! Jag heter Amanda och är född 2002. ♥ Jag älskar att vara med kompisar, skratta - vilket jag gör ganska ofta (åt typ vad som helst), att fota, redigera bilder, dansa, sjunga och lyssna på musik. Jag hoppas ni gillar min blogg och fortsätter att läsa den! ♛

                             

Kategorier ♥

Frågafrågafråga ♥

51 besvarade frågor

   

Kalender ♥

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år ♥

 

Omröstning ♥

Hur ofta är du inne på min blogg? x)
 Varje dag
 Nästan aldrig
 Så ofta jag kan
 Det är första gången

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Arkiv ♥

Länkar♥

Besöksstatistik ♥

Black Moustache






Ovido - Quiz & Flashcards