orimligt

Alla inlägg under februari 2013

Av Amanda ♥ - 19 februari 2013 16:32

Hejj! Idag har jag vart med mina bästisar (Amanda, Linnea och Louise = A-L-L-A) <33 Jag fick min alla--dag present av Amanda och Louise men jag ska få Linneas nån annan dag - Jag vet inte när!  Vi spelade Mario Cart. Jag ville vara baby Peach och ha barnvagns bilen. Men det fick jag inte så sen när de inte såg så tog jag den ändå! De blev de CRAZY arga på mig. CRAZY arg = Att man är arg men ändå inte arg och skrattar samtidigt. Vi hade jätte kul! Jag kanske kan ta en bild på vad jag fick i alla--dag presenter lite senare... för snart ska jag på Taekwon-do! Ses ^^


/Amanda

Av Amanda ♥ - 18 februari 2013 19:53

Ni behöver inte ge de nya sakerna som jag har på önsken för att vinna tävlingen. Bara de som var med på bilden (2 stycken). Asså den första som ger de två grejerna vinner! Om du vill ha mer info kolla mina "gamla" men ändå "nya" inlägg.   


/Amanda

Av Amanda ♥ - 18 februari 2013 18:41

Hej! Jag har köpt fräknar igen. Minns ni förra gången jag hade det? Det var typ för 1/2 år sen! Jag tycker faktiskt det blev riktigt gulligt. Det är nästan ingen förändring och jag tycker jag var kanske lite sötare förut men det är väl bara för att jag inte vant mig än. Aja ni bryr er väl inte om det här nästan alls...!   

 


/Amanda


Av Amanda ♥ - 18 februari 2013 18:24

Tjabba tjena hallå! Vi säger så...   Jag behöver saker från önsken så därför tänkte jag ha en liten tävling! Om du har en blogg och verkligen vill ha det som man vinner, du kan vara med även om du inte har en blogg ofc! (Jag kommer skriva vad priset är lite längre ner i inlägget). Om du vill vara med och "tävla" är det bara för dig att ge mig allting på min önsken! Jag har bara 2 saker på den så. 


Priset är:

En present från önsken

En länkning till din blogg (Om du har en)

Två autos


 


/Amanda

Av Amanda ♥ - 18 februari 2013 18:09

Hej! Idag har jag lämnat mina alla--dag saker till Louise, Linnea och Alexander. Amanda var nämligen sjuk idag, när hon och Linnea äntligen kom hem! Men hon ska komma imorgon - sa hon på kik.   Kom ihåg att jag heter amizzcool på instagram och kik!!! Följ mig gärna på instagram och chatta gärna med mig på kik!  Ps. Jag tänkte bara fråga om ni tycker att 12 vänförfrågningar är mycket eller lite?  Jag tycker det är ungefär lagom för att ca vara i level 13 (Som jag är om 6.000 fame!!!)


 


/Amanda


Av Amanda ♥ - 17 februari 2013 14:15

Hejdå!!! Sorry för de här korta inläggen...   


/Amanda

Av Amanda ♥ - 17 februari 2013 14:06

(Orkar inte skriva nåt inlägg ville bara säga att det är 8.000 fame kvar!!!! TACK! )


 


/Amanda

Av Amanda ♥ - 17 februari 2013 13:22

LINNEA HAR ÄNTLIGEN KOMMIT HEM!!! JAG HAR SAKNAT HENNE SÅ MYYYYYYYYYCKKKKKKEEEETTT! SKA KANSKE RINGA OM EN STUND NÄR HON ÄR LITE PIGGARE LIKSOM HON HAR ÅKT TÅG OCH SÅNT JÄTTE LÄNGE!    


/En suuuuuuuperglad Amanda!!! <33

Meny ♥

Välkommen till min blogg ♥

 

Hej! Jag heter Amanda och är född 2002. ♥ Jag älskar att vara med kompisar, skratta - vilket jag gör ganska ofta (åt typ vad som helst), att fota, redigera bilder, dansa, sjunga och lyssna på musik. Jag hoppas ni gillar min blogg och fortsätter att läsa den! ♛

                             

Kategorier ♥

Frågafrågafråga ♥

51 besvarade frågor

   

Kalender ♥

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år ♥

 

Omröstning ♥

Hur ofta är du inne på min blogg? x)
 Varje dag
 Nästan aldrig
 Så ofta jag kan
 Det är första gången

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Arkiv ♥

Länkar♥

Besöksstatistik ♥

Black Moustache






Ovido - Quiz & Flashcards