orimligt

Alla inlägg under februari 2013

Av Amanda ♥ - 13 februari 2013 10:09

Hej! Jag ska bara äta och sen är det bio som gäller! <3 Tar kanske några bilder innan filmen börjar och lägger upp. Jag har läst Sune i Grekland - boken så det ska bli kul att se filmen! c:

/Amanda

Av Amanda ♥ - 12 februari 2013 12:40

Tjaa! Jag längtar verkligen till att vinna nån tävling (Även fast jag inte är med i någon just nu..) Jag vet inte varför, jo nu vet jag! Jag vill göra så här: Det skulle vara så kul <33 Nån som har en tävling? Som jag kan vinna xD Jag behöver inte få nån pokal att göra så där med men.. ändå! Jag vill verkligen vinna någonting! Jag kanske kan göra en Artbook/Film/Look eller nåt till temat (Msp) och hoppas på att vinna!  


/Amanda

  

Av Amanda ♥ - 12 februari 2013 11:36

Ska på bio imorgon med mormor och morfar (och Simon, som inte är sjuk längre <3). Men nu måste jag sluta spela! Ska bli kul att se Sune i Grekland! Det här blev ett kort inlägg, för jag ska äta. Hoppas ni inte bryr er om det!!! 


/Amanda




Av Amanda ♥ - 12 februari 2013 11:27

Träningoverallsbyxsfabriksarbetare och läskedrycksetikettsfastklistarare och ettkvistfrittkvastskaft! Kan du uttala de här orden så är du magsik! Lika magisk som jag, morfar och några av mina vänner...  


/Amanda

Av Amanda ♥ - 12 februari 2013 10:58

Hejj! Här är...en bra video! 

/Amanda

Av Amanda ♥ - 12 februari 2013 10:26

Jag vill inte vara laktosintolerant eller nåt!!!  Mamma ska beställa läkar tid snart... Jag behöver verkligen gå till läkarn för det är jätte äckligt att rapa och ha ont i magen. (Förut rapade jag typ aldrig, eller hade ont i magen)! Åååå! Glad semledag då... Förlåt för att jag är lite sur men ni förstår ju.. förmodligen varför, liksom.  


 


/Amanda

                                                                                                                                                                                               

Av Amanda ♥ - 12 februari 2013 10:05

Jag klarade mig troligen från magsjukan! Men jag har haft ont i magen, rätt länge. (Typ ett halvår) Och vi tror att jag kanske har blivit laktosintolerant fast det kan förhoppningvis vara nåt annat! Jag som älskar mjölk... jag dricker mjölk till furkost, lunch och ibland middag. Men nu kanske jag får börja dricka vatten/laktosintolerant mjölk. Jag vill ju bara dricka min favorit mjölk från Arla! Kommer sakna dig mjölkis om det är dig jag är alergisk mot. Och så har jag rätt ont i huvudet och rapar xD mycket oftare än vad jag gjorde förut därför måste jag nästan vara alergisk mot nåt. Vänta lite, då får jag väl äta laktosfri mjölkchoklad också?!  


 


/Amanda

Av Amanda ♥ - 11 februari 2013 17:00

Hej!!!!! Jag får sova hos mormor och morfar själv utan magsjuka lillbrorsan. :B Ses senare eller kanske om 3 dagar, kanske inte har wifi där :D För jag skriver på mobilen nu så ni bara vet ;)

/Amanda

Meny ♥

Välkommen till min blogg ♥

 

Hej! Jag heter Amanda och är född 2002. ♥ Jag älskar att vara med kompisar, skratta - vilket jag gör ganska ofta (åt typ vad som helst), att fota, redigera bilder, dansa, sjunga och lyssna på musik. Jag hoppas ni gillar min blogg och fortsätter att läsa den! ♛

                             

Kategorier ♥

Frågafrågafråga ♥

51 besvarade frågor

   

Kalender ♥

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år ♥

 

Omröstning ♥

Hur ofta är du inne på min blogg? x)
 Varje dag
 Nästan aldrig
 Så ofta jag kan
 Det är första gången

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Arkiv ♥

Länkar♥

Besöksstatistik ♥

Black Moustache






Ovido - Quiz & Flashcards