orimligt

Alla inlägg under februari 2013

Av Amanda ♥ - 6 februari 2013 14:56

Heehee... Kom nyss hem från skolan! ÄNTLIGEN ^^ Ha rprecis loggat in på Msp också. Ska komma på vad jag ska ha på mig för look på Msp ofc. Sen ska jag göra Alla -- dag presenter! En till Amanda, Linnea och Louise. Och kanske en till Alexander (Min "pv")...  Jo jag ska nog göra en till han också. Lägger in dagens look när jag har tagit på den och bestämt hur den ska se ut!


/Amanda

Av Amanda ♥ - 3 februari 2013 14:16

Vi vet vem themaster girl är!!! Tyvär tänker jag inte skriva hennes namn här. Det var en av de huvudmistänkta. Den mest misstänkta faktiskt... Ses senare <3

/Amanda

Av Amanda ♥ - 3 februari 2013 11:15

Tjabba! Jag hade nyss en looktävling på Msp och vinnarna skulle få vara med på bloggen. 2 supersnälla tjejer vann för att de hade gjort de snyggaste lookarna.  Jag lägger upp looken de gjorde av mig och de... Lite senare för nu ska jag ut med Linnea och ta reda på vem themaster girl är! 


/Amanda



Av Amanda ♥ - 2 februari 2013 17:42

LÄS RUBRIKEN... DÄR STÅR ALLTING :D


/Amanda

Av Amanda ♥ - 2 februari 2013 17:36

Hejj!   Tänkte tipsa om 2 jättebra bloggar ice-colaremen.bloggplatsen.se och mspeIinsens.bloggplatsen.se kolla de! Om du inte kommer in på bloggarna så är det bara att skriva ice-colaremen.bloggplatsen.se eller mspelinsens.bloggplatsen.se där du brukar skriva in saker/på google..


/Amanda

Av Amanda ♥ - 2 februari 2013 17:13

Hon frågade om jag ville vara hennes flickvän. Och hon frågade Louise också!  Och vi har fått reda på lite mer saker men det kan jag tyvär inte berätta vad det var. För det är hemligt. Ni kan få veta det om ni skickar ett meddelande på Msp så kan jag berätta det för bara de som skickar meddelanden. Men inte för alla här... För då kan "läskiga tjejen" läsa det xD



 


/Amanda


Av Amanda ♥ - 2 februari 2013 16:18

Här är den:

 

Den här är lite mer CRAZY än den andra!!!! Och eftersom vi är rätt CRAZY är den här lite bättre... men den andra är också bra! 

Av Amanda ♥ - 2 februari 2013 15:50

Vi har gjort en bild! Jag och Linnea.  Här är den:

   

Fin va?! Nyss var vi ute och då lyste solen (Den riktiga solen) ---->  '


/Amanda

Meny ♥

Välkommen till min blogg ♥

 

Hej! Jag heter Amanda och är född 2002. ♥ Jag älskar att vara med kompisar, skratta - vilket jag gör ganska ofta (åt typ vad som helst), att fota, redigera bilder, dansa, sjunga och lyssna på musik. Jag hoppas ni gillar min blogg och fortsätter att läsa den! ♛

                             

Kategorier ♥

Frågafrågafråga ♥

51 besvarade frågor

   

Kalender ♥

Ti On To Fr
        1 2 3
4
5
6 7 8 9 10
11 12 13
14
15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
<<< Februari 2013 >>>

Tidigare år ♥

 

Omröstning ♥

Hur ofta är du inne på min blogg? x)
 Varje dag
 Nästan aldrig
 Så ofta jag kan
 Det är första gången

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Arkiv ♥

Länkar♥

Besöksstatistik ♥

Black Moustache






Ovido - Quiz & Flashcards