orimligt

Alla inlägg under april 2013

Av Amanda ♥ - 18 april 2013 17:30

That power (Bästa låten) c:


/Amanda

Av Amanda ♥ - 18 april 2013 16:46

Hej! x) Jag och LunaGnagis på msp passar Astrids åt våran kompis Astrid. Jag känner inte Astrid på riktigt men jag är vän med henne på msp och instagram. Och vi brukar chatta på skype och kik, ibland. xd Det är jätte kul att hon valde att jag var en av de som fick passa Astrids. Men det känns jätte konstigt att vara inne på nån annans moviestar.    


/Amanda  

Av Amanda ♥ - 18 april 2013 15:25

Hej! Idag har jag vart väldigt speedad eftersom jag var hemma hela dagen igår. Idag mår jag bättre men jag har fortfarande lite ont i halsen. Jag loggade nyss in på Msp och jag såg att det var ett nytt tema! Det är typ lite Country inspirerat. x) Jag har inget mer att skriva just nu men det kanske kommer nåt inlägg lite senare. c:

 

/Amanda


Av Amanda ♥ - 18 april 2013 10:48

Hej.. just nu är jag i skolan och bloggar från mobilen. -B

Av Amanda ♥ - 17 april 2013 11:51

  

 



Jag har fortfarande INGET att göra (jag har liksom inte blivit friskare på några timmar.. xd) Så jag gjorde den där Dagens look bilden! Snart ska jag nog gå och lägga mig ett tag. KANSKE! 


/Amanda

Av Amanda ♥ - 17 april 2013 11:12

Kolla min nya artbook den heter: - Haha xD och jag som nybörjare är med i den.. c: Äsch lägger upp en bild på mig och mig! Visst var jag snygg. 

 

JAG VAR FAKTISKT DET! (l)  


/Amanda


Av Amanda ♥ - 17 april 2013 09:31

Hej hej c: Jag har anmält min look till ~ Neon Glow ~ temat. Looken har ingenting från det temat och det är för att jag är pank. xd Jaoww.. snälla rösta på den! :* Känner mig som en tiggare. Jag är ju redan vip... Men aja om du tycker att jag kan få vinna ändå så kan du ju gärna rösta! *O* DET HADE VART VÄLDIGT SNÄLLT:)


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------


Pappa kommer hem om några minuter/timmar!  


/Amanda 

Av Amanda ♥ - 17 april 2013 09:15

Hej! Tänkte lägga upp några Random Bilder. Som tillexempel ett regnbågs färgat får!  

 

     

   

 

 



/Amanda    

Meny ♥

Välkommen till min blogg ♥

 

Hej! Jag heter Amanda och är född 2002. ♥ Jag älskar att vara med kompisar, skratta - vilket jag gör ganska ofta (åt typ vad som helst), att fota, redigera bilder, dansa, sjunga och lyssna på musik. Jag hoppas ni gillar min blogg och fortsätter att läsa den! ♛

                             

Kategorier ♥

Frågafrågafråga ♥

51 besvarade frågor

   

Kalender ♥

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år ♥

 

Omröstning ♥

Hur ofta är du inne på min blogg? x)
 Varje dag
 Nästan aldrig
 Så ofta jag kan
 Det är första gången

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Arkiv ♥

Länkar♥

Besöksstatistik ♥

Black Moustache






Ovido - Quiz & Flashcards