orimligt

Alla inlägg under april 2013

Av Amanda ♥ - 17 april 2013 08:24

Tjabba. Jag är ju sjuk... och har inget att göra. Så jag tänkte fråga er! Vad vill ni jobba med i framtiden och vad tycker ni att jag ska jobba med i framtiden?! 


1. Polis  

2. Gym tränare (eller vad det nu heter)xD 

3. Sångare/Sångerska 

4. Kung/Drottning/President, HAHAHAHAHAHAHA 

5. Glass gubbe c:  

6. Dansare  

7. I ett band   

8. Fotbolls proffs      

9. Byggartbetare x'd  

10. Superhjälte

11. NÅT ANNAT C:


/Amanda 

Av Amanda ♥ - 17 april 2013 08:15

Hej.. Jag är sjuk idag. :/ Så jag har inte direkt mycket att göra. Men pappa kommer hem från Kina klockan 10! (PÅ MORGONEN OCH DET ÄR JU MORGON NU LIKSOM!!!!!!!) Hehe.. c: Det ända jag gör nu är att chatta med Matti och Becca. Men Becca ska till skolan så sen blir det bara jag och Matti. Becca, jag och Matti ska skypa klockan 3 idag. Hon skrev klockan 3 ikväll, jag hoppas att hon menar på eftermiddagen och inte på natten! För då kan jag inte skypa... D: Ja vi får hoppas på det bästa. xD Men nu ska jag nog logga in på Msp. Bajj bajj!Si jo läjter älligäjtör. :3 


/Amanda

Av Amanda ♥ - 16 april 2013 17:23

Ja... rubriken säger allt!

  


/Amanda 

Av Amanda ♥ - 16 april 2013 16:36

HEJ! HAR PRECIS KOMMIT HEM FRÅN LEKPLATSEN (JAG VAR DÄR MED A-L-L-A C:) MEN NU MÅSTE JAG SNART PÅ TAEKWON-DO. JAG ÖNSKAR DET SKULLE VART IMORGON ISTÄLLET. JAG ORKAR EGENTLIGEN INTE GÅ IDAG!  ÖNSKA MIG LYCKA TILL (;


/Amanda

Av Amanda ♥ - 15 april 2013 19:21

Tjabba. Jag tänkte ha en liten tävling!  Den som hittar felet först vinner en hälsning. Den översta bilden är orginalet och den understa har ett litet, litet fel. Om du ser de så KOMMENTERA så kanske du vinner! (:


      

~ Lycka till 


AVSLUTAT ^^

www.biebsnovell.bloggplatsen.se vann!


/Amanda


Av Amanda ♥ - 15 april 2013 19:07

Kolla!!!! OMG, OMG, OMG, OMG, OMG, OMG, OMG, OMG, OMG, OMG, OMG, OMG! *3*  

 

/Amanda


Av Amanda ♥ - 15 april 2013 18:29

Hej. Har nyss kommit hem från en resa tillsammans med lilla Ninnsan. Vi var uppe vid Fågeldammarna (det är typ en damm/sjö där det finns många fåglar och man kan mata de med bröd, visst inte hur jag skulle förklara x'D) ja... vi matade de och sa hej till våra favorit fåglar som vi har döpt till Ravioli och Pizza! Men det var bara Pizza/Ravioli - de ser likadana ut som var där. Så vi matade bara honom/henne. Och de andra fåglarna såklart.. hööhöhö! Det här blev lite komplicerat.  Ja sen gick vi till skogen bakom Linneas hus och var där en stund. Sen gick vi in och hämtade vatten flaskor och sen gick vi till en lekplats på IP ~ IdrottsPlatsen. xd Hela tiden vi var borta låtsades vi att vi var äventyrare som inte hade några föräldrar... då blev det mer roligt! VÄLDIGT ROLIGT OM DU FATTAR VAD JAG MENAR LINNEA. Det där sista fattar förmodligen bara Linnea. :3


/Amanda

Av Amanda ♥ - 14 april 2013 10:16

Jag har skrivit en jätte lång text till dig på instagram. Och jag tänkte kopiera klistra in till detta inlägget... men det funkade inte. Så jag tog en bild från instagram.com  

        Ja... där var fortsättningen på den. xD GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN! DU ÄR EN AV DE 3 BÄSTA VÄNNER I HELA VÄRLDEN/UNIVERSUM! JAG ÄLSKAR DIG. :* <3 


(De där fyrkanterna i texten är egentligen smileys)  


/Amanda

Meny ♥

Välkommen till min blogg ♥

 

Hej! Jag heter Amanda och är född 2002. ♥ Jag älskar att vara med kompisar, skratta - vilket jag gör ganska ofta (åt typ vad som helst), att fota, redigera bilder, dansa, sjunga och lyssna på musik. Jag hoppas ni gillar min blogg och fortsätter att läsa den! ♛

                             

Kategorier ♥

Frågafrågafråga ♥

51 besvarade frågor

   

Kalender ♥

Ti On To Fr
1
2
3 4 5 6 7
8
9
10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22
23
24
25 26 27 28
29 30
<<< April 2013 >>>

Tidigare år ♥

 

Omröstning ♥

Hur ofta är du inne på min blogg? x)
 Varje dag
 Nästan aldrig
 Så ofta jag kan
 Det är första gången

Sök i bloggen ♥

Senaste inläggen ♥

Arkiv ♥

Länkar♥

Besöksstatistik ♥

Black Moustache






Ovido - Quiz & Flashcards